Bedrijfsnaam en -logo

Bedrijfsnaam en -logo

Wanneer u zich straks gaat inschrijven bij de Kamer van Koophandel, zullen ze u vragen om de bedrijfsnaam. Deze bedrijfsnaam is niet alleen belangrijk voor de Kamer van Koophandel maar deze is ook belangrijk bij het werven van klanten. Uw bedrijfsnaam is namelijk datgene wat de klanten zullen onthouden. En wat u wilt is snel bekend worden. U wilt er dan ook alles aan doen om dit te bereiken. Zodra eventuele klanten op internet op zoek gaan, heeft u slechts een paar seconden om op te vallen en ervoor te zorgen dat de klanten u eruit kiezen. U bent dus zeker in het voordeel als uw bedrijfsnaam en –logo opvallen. Zorg voor een creatieve, unieke en kenmerkende naam, maar doe dit ook bij het logo. Ook uw logo is namelijk iets dat klanten eventueel zullen onthouden. Uw logo geeft deels de identiteit van uw bedrijf weer. En zodra deze identiteit goed bevalt bij de klanten, zal de introductie en start van uw bedrijf sneller en beter verlopen. Natuurlijk is het leveren van een goed product nog veel belangrijker, maar een eerste indruk doet erg veel.